1 Maj 2009


 Startade traktorn idag och det fanns inte en tillstymmelse till skorrningar i växellådan längre efter att ha bytt olja. Skönt.

Avgassystemet vet jag inte riktigt vad jag ska säga om...det låter ju en hel del.
Måste backa ut traktorn o höra hur det låter utomhus. I garaget låter det ju alltid lite högre...

Nu ska jag fortsätta med att skruva på plats stolar, ratt och mittkonsoll. Kanske kanske tar jag mig an lite mer kabeldragning.


Update:


Nu sitter stolar, ratt, mitkonsoll och även backspegel på plats. Fortfarande dammigt inuti, fast jag städat ur.
Får städa ordentligt när rutorna väl är på plats.



Notera tärningarna i backspegeln...coolers! :-)
Dörrsidor och kickpaneler kläddes av förra ägaren...de får duga tills vidare.


Om vädret håller i sig ska jag köra ut pärlan imorrn för att lyssna på avgasljudet samt för att städa ur garaget lite...nu har det samlats en herrans massa grejer där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback