30 Juli 2009


 Jag hade glömt några detaljer när jag monterade instrumenten.

* Tankmätaren går i botten när tändningen är på.
** Enkelt, jag hade bara glömt jorda.

* Hastighetsmätaren var inte ansluten.
** Hastighetsmätaren är oxå fixad nu, med en liten speciallösning pga SAAB anslutningen på mätaren är av bajonettyp och wiren har en gängad anslutning.

*Tempmätaren går i botten när tändningen är på
**Tempgivare köps nytt idag, vilket förhoppningsvis löser problemet.

* Ojletryckslampan lyser inte när tändningen är på .
** Oljetrycksgivare köps nytt idag, vilket förhoppningsvis löser problemet.


Igår fick jag även nya regskylten jag beställt från Transportstyrelsen. Snabb leverans var det...tog bara 2 dar.
Det blev en liten skylt i plåt som jag ska montera idag om jag hinner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback