7 September 2008


Idag har det dragits lite el, det saknades tyvärr lite kabel så vi fick avbryta tidigare än planerat...vi fortsätter imorrn.

Efter att elPeter åkt fixade jag Chokewiren och hastighetmätarwiren.

Har även börjat snickra på mittkonsollen.
Conny svängde förbi idag o sa han har en konsoll från en Golf II, så jag ska nog ta en titt på den först innan jag fortsätter med min egen. Kanske blir smidigare att modifiera den istället för att bygga en ny helt från scratch...ja, vi får se.

Har inte fotat nåt, men ska ta med kameran nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Fredrik Dernebo

Alltså ett motorintresse i all ära, men tänk vilken välrenoverad riktig bil epa-folk skulle ha om de lade ner tiden plus två år extra på en bil som kan användas när man blir 18 år. Svårt för en sån som mig att förstå.

Postat av: S-A

Jo, det var ju inte meningen att det skulle dra ut så på tiden... "En snabb renovering o sen vidare med nästa projekt".

Bor man i ett mindre samhälle och kompisarna i byarna utanför är det som 16-åring ganska skönt med en ombonad hytt att sätta sig i när hösten visar sig från sin sämsta sida.

Been there, done that. :)

2008-10-05 @ 01:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback