2 Mars 2008


Kände för att "skapa" nåt idag så jag satte kapen i dörrarna! :-)

image164
Jag har bestämt mig för att ta bort ventilationsrutan...det innebär lite extrajobb, men va f*n...lite till gör varken till eller från.

image165
En gammal bild, men här ser man den där lilla rutan som jag ska ta bort.


image166
Igår slipade jag ner den svarta färgen på skärmen och målade den i en grå grundfärg...ser mycket bättre ut!!
Skulle vara tufft att dra avgasrören som på bilden...men tror inte vare sig bilprovningnen eller polisen skulle gilla det...


Kommentarer
Postat av: /B

Hipp, hipp hurra! Grattis på födelsedagen!

Postat av: david

du får ha det uppåt, åt vänster och bakåt.. du får bara inte ha det åt höger.. annars har dom inte med det att göra :)

2008-03-18 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback