16 Januari 2008

Äntligen blev jag klar med den andra skärmkanten...den tog som sagt längre tid att fixa pga alla bucklor.

image149
EPAn står lite knasigt till för tillfället så därför är det lurigt att fota den här sidan.


image147
Lyckades få några rinningar i färgen oxå...men det gör inte så mycket iochmed att det är grundfärg.

image150
Är ganska nöjd med resultatet...men det kan lätt ändras tills nästa gång. :-)


image151
Clean look...jag kanske ska täcka hålen för vindrutespolningen oxå...månntro man måste ha spolare på en traktor?? Nån som vet??

Kommentarer
Postat av: MOTORSTOPP.se

Hej. Det är verkligen ett seriöst bygge du håller på med. Har kollat in här då och då efter ett tips från
besökare på min sajt. Skulle vara kul att kunna ge dom som håller på med epor och a-traktorer på min sida uppdateringar via RSS från din blogg. Skulle det vara okej? Min hemsida MOTORSTOPP.se är seriös och reklamfri och drivs som ett rent hobbyprojekt bara för att det är kul.

Mvh. Morgan B Lindgren

Postat av: Eva

Slät och fin som en babyrumpa:)
Får du någon hjälpande hand av stora C?

2008-01-18 @ 09:51:10
URL: http://evasrum.blogg.se
Postat av: Anonym

Jajjemen, de e så slätt så det hajjar du inte..hehe...
Njae, han har inte synts till i garaget senaste tiden..men det innebär att jag kan göra PRECIIIIIS som jag vill!! :-))

2008-01-19 @ 01:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback