24 Mars 2007

Jag har inte fixat profiler för att bygga ramen till flaket än så jag fortsatte med instrumentbrädan.

image91
Här har jag sågat upp hål för mätarna...

image92
Provmontering.
Det blev precis som jag tänkte mig...schnyggt!! :-)

image93
Här ser ni hela härligheten!
Nu återstår slipning av svetsfogar, spackling och målning...blanksvart ska den bli.
Ja, jag måste borra ett hål för choken oxå, den ska jag "gömma" under brädan.


Har tittat snett på handbromsen ett tag nu och idag var jag bara tvungen att fixa den.

image94
Tog inga bilder på den före, men såhär ser det ut när jag vänt på handtaget samt bockat densamma för att inte ta i växelspaken.

image95
En annan vinkel...det slår mig nu att jag kanske inte bockade den tillräckligt...växelspaksdamasken kanske kommer ikläm...jaja, den dagen, den sorgen.

Kommentarer
Postat av: Ante P

Svårt att släppa taget om traktorn? Hehe
Med en tår i ögat av nostalgi följer jag bygget med spänning.
Cool blogg.

Allt bra annars?

2007-03-26 @ 09:47:32
Postat av: S-A

Hallå!
Jo du vet...EPA is da shit! :)

2007-03-27 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback