24 Februari 2007

Bakdäcken lyser fortfarande med sin frånvaro och inga stolar har jag heller hittat så då beslutade jag mig för att sätta igång med instrumentbrädan istället.

instr_före
Såhär ser eländet ut.

instr_efter
Snabbt och lätt skruvade jag bort brädan, men ärligt talat...det blev ingen större skillnad? ;-)

lösföre
Jahapp...då är det väl bara att sätta igång med slipandet...

lösefter1
Här är hela instrumentbrädan slipad och så har jag svetsat igen askkopp och handskfack.
Jag ska svetsa igen de flesta hål på brädan för att få en riktigt clean look.

lösefter2
Det stora hålet till vänster ska oxå svetsas igen...stereo o reglage ska flyttas ner till mittkonsolen som jag ska tillverka...en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback