10 April 2009


 Suck, det har funnits varken inspiration eller tid att meka EPA...men idag blev jag lite sugen så här kommer en liten update.


Jag har dragit om avgassystemet idag.
Istället för att göra en "Old School" dragning (utmed bakväggen) som jag först tänkt mig, så har jag istället dragit ut det på sidan.


Ska se om jag hittar nåt snyggt ändrör, annars får det bli ett vanligt 3" som på bilden.


Sen har jag även handlat en annan ratt till muskedundret.
Muskelservo med 205 breda framdäck + sportratt är ingen höjdarkombination...



Ratten är från en PV -61. Jag ska lackera om ratten för skicket är inte det bästa. Vad tror ni, svart eller röd...eller silver?
Här ser man även att jag klämt dit mittkonsoll, växelspak o stereo...ser helt OK ut fast allt är lite dammigt för tillfället.
Rattkåpan vet jag inte om jag ska använda...ska se om jag kan få dit blinkersspaken.
Om inte, får jag lov att använda den som satt i från början.





Ja det var allt för den här gången...ha de!

Kommentarer
Postat av: Morgan

Klart mycket fränare med avgasröret ut på sidan. Tummen upp från mig.

Postat av: Svante



Tack, det är kul att höra nån gillar ens idéer. :)



Ha de!

2009-04-12 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback