23 Mars 2008


 Det har varit lite tyst på bloggen, men här kommer en liten uppdatering.


image167
Så här långt kom jag med rutramsbygget innan svetstråden tog slut.


image168
Närbild...


image169
O så från en annan vinkel.

I övrigt har jag slipat på eländet (tar ju aldrig slut)...och så har jag tittat lite på bromsarna.
Tyvärr är de helt slut, jag får inget tryck i systemet så huvudbromscylindern har nog gett upp. Försökte även öppna luftnipplarna, men inte en chans att få upp dem...saknade 6.5 mm nyckel o så har de såklart rostat fast så polygripen gick det inte heller med.
Det blir att handla repsats till huvudcylindern och mest troligt till alla hjulcylindrarna oxå för att få ordning på bromsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback