20 Januari 2008

Idag har jag fixat tankröret.

image154
Jag blev tvungen att flytta lite på tanken och även förlänga röret för att få ihop det hela.


image155
Ingen glipa mellan tankrör och skärm...


image156
Måste dock leta reda på ett annat tanklock...det som följde med är buckligt o så står det SAAB på det.
Finns nog nå't tufft lock att få tag på...nånstans...


Har kommit fram till att jag inte ska använda durkplåten, som jag kämpat med, till flakbotten. Trä ska jag ha istället.
Och avgassystemet , som jag hela tiden tänkt dra ut framför vä bakdäck ska jag istället dra upp genom flaket så de mynnar ut i takhöjd....precis som på den gamla goda tiden.
2 st. mattsvarta 3" rör ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback