3 Augusti 2008


Flitig som ett bi (nåja) har jag varit idag.
Målade om instrumentbrädan igen, den såg lite skabbig ut pga färgdamm och att färgen skavts av på några ställen.



Golvmattan är klar & instrumentbrädan på plats.



Stolarna och ratten sitter inte fast, jag lyfte i dem bara för att kunna mäta lite och för att få en liten preview på hur det kommer se ut när allt är klart.



Skruvade på plats fläktreglaget oxå. Instrumentbrädan ser helt ok ut.
En mittkonsoll ska jag oxå snickra ihop, där stereo och resten av reglagen ska sitta. Har inte klurat ut hur den ska se ut, men det kommer jag nog på när jag väl sätter igång med det.


Det var allt för idag...nu är det en pilsner o film som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback