15 Augusti 2008


Idag har gummislisten till vindrutan kommit, som jag beställde tillsammans med tätningslisten till dörrarna i onsdags. VP autoparts är snabba! :-)

Avgassystemet är på plats, bromsarna fram är justerade såpass att det finns bromsverkan...så då kunde jag inte hålla mig...



Jag skruvade på plats hjulen o backade ut skönheten!



Som jag nämnt tidigare ska jag sänka EPAn fram så det blir samma avstånd till skärmen som bak...



Stiligt, på min ära! :-)



Grillen kommer väl så småningom...



Så, vad säger ni...är den inte snygg?


Nästa vecka hoppas jag kunna få EPAn till glasmästaren så han får fixa vindrutan och bakrutan...men först måste jag nog göra nåt åt kopplingen för det skorrade illa när jag skulle ha i backen. Alternativt får jag byta låda, men som tur är följde det med en extra.
Sen ska elen dras...får se när min elkunnige polare har tid att hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Morgan Lindgren

Jäklar, du/ni har slitit hårt senaste månaderna.

Snyggt resultat, lite gangsterstukad och uppkäftig.

Mvh. Mogge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback