4 December 2007

Ujujuj vad det går långsamt...och ujujuj vad det är tråkigt...

Jag har inte haft speciellt mkt tid att spendera på objektet de senaste veckorna men i lördags tänkte jag göra ett ryck.

Jodå, några timmar hann jag väl tillbringa i garaget innan jag kände att nåt inte stod rätt till... Eddie hade kräkts på torsdagen och nu var det alltså min tur att be till porslinsguden. :-(

Hursom, jag har kommit ganska långt ändå, jag ser ett ljus genom slipdimman.


Är frisk och kry igen, men ikväll åker jag på tjänsteresa, så går allt enligt planerna fortsätter jag på lördag igen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag säger som jag sa till Cicci " nu får ni verkligen skärpa er och int hålla på så där, kräkas i tid och otid"
Ha de så gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback