2 Mars 2007

Jag fick ett mail från företaget jag beställt bakdäcken ifrån där de meddelar att de inte har däcken i fråga på lager och inte vet när de kan tänkas få in dem...suck...
Jag annullerade beställningen och ringde till den lokale däckverkstan och beställde 2 st. däck...inte lika bra märke och inte lika billigt, men nu har jag inte tid att vänta längre...de är iaf samma dimension!  :-)
Nästa vecka ska jag lämna in fälgarna o få däcken monterade!!

Hmmm...kanske läge att fixa fälgarna, nästa vecka är inte så långt bort.

Kommentarer
Postat av: markku

Hej
Jagar lika fälgringar som du fått tag i ,till en bubbla,, var har du köpt dem ??,, tacksam för info. tillb.

Mvh. Markku

2007-03-05 @ 16:37:11
Postat av: S-A


Hej Markku!

Jag handlade fälgringarna på Tradera (www.tradera.com)...där kan man hitta en hel massa kul!
Annars kan du köpa nya från bl.a Classic bildelar (www.classicbildelar.com).

Lycka till!

2007-03-05 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback