17 Mars 2007


 Bakhjulen på plats, ny gasflaska har jag fixat så nu är det bara att sätta igång med bakskärmarna.

image80
Här har jag skurit upp och passat in skärmen så den följer däcket. Ytterligare justeringar krävs dock...

image81
Skärmen ska flyttas in ännu en bit så att däcker sticker ut lite mer...kanske inte så praktiskt när det är blött ute, men det är ju tufft!

image82
Sådär...efter lite pillande så lyckades jag till slut punkta fast skärmen...


image84
Svetsade fast ett stag för att stabilisera skärmen...det sitter stadigt nu.


image83
Inte illa om jag får säga det själv...o det får jag för det är MIN blogg!!  :-)


Andra skärmen tar jag tag i imorrn...men hade fortfarande lite ork kvar så jag fortsatte med instrumentbrädan.

image85
Allt är färdigsvetsat så nu återstår bara resten...hmmm...
Cirklarna jag ritat är för mätarna...jag har ändrat mig och ska använda mätare från en SAAB V4 istället för bubblamätaren jag tänkte först ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback