6 April 2006

Det var ett tag sen jag tog mig ut till garaget...så idag var det dax igen.
Hittade inget bra foto på golvet innan jag satte kapen i den, men denna får duga.

image96
Här ser man skenorna till orginalstolarna...

image97
Och så här ser det ut nu...jag kapade bort allt som hade med de gamla stolarna att göra, sänkte tvärbalkarna så de ligger i våg och pga att de nya stolarna är så breda blev jag tvungen att modifiera kardantunneln oxå. Pust!
Eddie hjälper till... :-)

image98
Jag har gjort kardantunneln smalare så att stolen kommer längre in i hytten, det är trevligare att sitta framför/bakom ratten istället för bredvid.

image99
Såhär ser stolarna ut, de kommer från en Volvo V40 -99.

Just ja...jag fixade handbromsen oxå idag...
image100
Jag gav handtaget en lite skarpare böj, så nu trasslar man inte in fingrarna i växelspaken när man ska dra åt handbromsen längre.

Kommentarer
Postat av: Ante

Går lite sakta det här bygget, hehe... Är det din traktor eller ska Eddie ha den när han fyller EPA? Om så är fallet så har du gott om tid på dig!
Blir rosa i slutänden, eller?

2007-04-07 @ 23:13:48
Postat av: S-A

Erikaviolett, om jag får be...antar du syftar på traktorn jag körde då det begav sig... :)

2007-04-08 @ 00:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback